Thursday, April 28, 2011

WGM seohyun n yonghwa ^_^

salam~ ellop.. 
disebabkan aku nie kipas susah mati filem n drama korea hari nie entry aku mengenai one of the best show kat korea... 
sape pernah tengok  WE GOT MARRIED??? sape pernah sila angkat tangan macam saye... hhehe
we got married(WGM) nie sebenarnyer satu reality show yang kahwin artis yang ade dekat korea tu secare olok-olok la... (olok2 tu maksudnyer bukan real..) 
WGM nie da masuk season 2 da,,, n dah habis da pn.. tp fans kat malaysia nie slalu jer antare yg terakhir dapat tahu perkembangan kat korea nie.,. hehehe maklumla  nak kne tggu translation baru dpt tengok... T.T

 sebenarnyer aku nak promote couple favourite aku untuk season 2 nie...
heheheh
couple nie sweet sangat..  mule2 perkembangan kapel nie memang agak lambat,, but at last dyorg jadi tersangat la cweet2.. hehe 
due orang yg telah dikapel kan tu ialah:::
jajang!!!





SEOHYUN & YONGHWA
seohyun nie ialah salah sorang anggota kumpulan SNSD@GIRLS GENERATION
ala yg nyanyi lgu GEE dengan tarian kiut2 2.. huhuu
yonghwa nie plak ketua rock band C.N BLUE...
group nie xterkenal sgt kat malaysia tp kat jepun group nia memang fofular habis la.. sampai kan makcik2 pn tau sape ahli group nie....<-- waaaa~ mulut ternganga masuk lalat.. GULP...T.T 
laki nie gak pernah berlakon cerite UR BEAUTIFUL as the second hero...
bagi korang yg pernah tengok citer nie msti korg suke sgt kat laki nie,,
100% totally different ngan watak dalam citer 2....
kiuptaa~ (n_n)



nie bkn goguma ok!! ^_^

kapel nie diberi gelaran GOGUMA(sweet potato) kapel,,
name nie di bagi sebab seohyun nie suke sangat makan  goguma....
n memang bayak scene yg melibatkan goguma.. 
huhuu


gamba kawen yg cweet~

kapel nie mmg sweet gile la.. huhuu
sape yg mmg minat korean artis 2 aku rase baek korang tengok... hehehe
aku jamin korang akan suker ngan kapel nie...
 n jatuh cinte ngan mamat nie...(mntak maaf encik kesayangan hati T.T)
aku memang da jtuh cinte kali kedua pun... hehehe
tengok tau jangan xtengok... 
k la nak ulang tengok untuk kali ke bape 199~(actually da xtkire da bape kali tgk)
k wassalam~




No comments:

Post a Comment