Thursday, June 28, 2012

hidup oh hidup

Assalamualaikum..
perasaan membuak buak nak menconteng entry baru
masalah dan tekanan yang dihadapi kebelakangan ni semakin tak larat dibendung
masalah dalaman dan luaran makin hari makin bertambah
mungkin esok atau lusa melutus di bumi KTSN yang tak berapa permai nie..


cabaran demi cabaran aku tempuhi dengan jayanya..
praktikal, VIVA, final exam, kes study
dan segala perkara yang menuntut sebuah komitmen seorang student macam aku
mulanya aku rasa aku boleh 
tapi at last aku rasa aku sudah tak mampu lagi berdiri 
kaki semakin longlai
hati semakin rapuh
pandangan semakin kabur
errr~ dah tue sangat ker pandangan pun dah kabur???


dan semalam kami dikejutkan dengan berita yang menakutkan
ibarat baru tersedar dari lena yang panjang
mata terpisat pisat
terkebil kebil memikirkan masa depan..
keputusan dibuat secara mengejut
segalanya menjadi tidak pasti..
mampukah aku atau mampuskah aku???


rasa rindu dengan korang semua even belum lagi berpisah.. wuhuuuu~

dan kini aku hanya mamapu berdoa
SEMOGA ALLAH MENYALURKAN SEDIKIT KEUATAN BUATKU DAN RAKAN RAKAN SEPERJUANGAN DALAM MENEMPUHI DUGAAN DAN CABATAN MASA DEPAN..
aminnn~


No comments:

Post a Comment